تیم فوتبال امید استقلال تهران قهرمان امیدهای تهران شد

تیم فوتبال امید استقلال تهران با هتریک ذکریا مرادی به قهرمانی مسابقات امیدهای تهران رسید. تیم امید استقلال در آخرین مسابقه خود مقابل تیم امید سایپا قرار گرفت که با هتریک ذکریا مرادی و دبل محمد ابراهیمی بازیکن سایپا، جام قهرمانی را بالای سر برد.

استقلال تهران امسال از بازیکنان بسیار خوبی از جمله رضا آذری که عنوان کاپیتانی این تیم را یدک می کشید بهره می برد. تمامی بازیکن های امید استقلال در تیم های پایه باشگاه استقلال تهران رشد کرده اند و امید تیم بزرگسالان استقلال برای آینده می باشند.

پس از استقلال رده اولی، مقاومت و پیکان در رده های بعدی جدول قرار گرفتند. استقلال در این مسابقات با 21 برد و 4 مساوری و 2 باخت بهترین تیم مسابقات لقب گرفت. قابل ذکر است که تفاضل گل 39 تایی این تیم با 62 گل زده و 23 گل خورده از نقاط قابل ملاحظه این تیم پرآتیه می باشد.

پوستر باشگاه استقلال برای قهرمانی امیدها
پوستر باشگاه استقلال برای قهرمانی امیدها

امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال با انتشار پیامی قهرمانی امیدهای استقلال را تبریک گفت:

قهرمانی امیدهای استقلال قطعا یک اتفاق بزرگ و ارزشمند برای مجموعه باشگاه است و بار دیگر وظیفه و اهمیت حمایت از تیم های پایه را خاطر نشان می کند.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ استقلال این قهرمانی را که با تلاشهای کادر فنی و بازیکنان بدست آمده، به جوانان و آینده سازان استقلال تبریک گفته و امیدوارم با ادامه این روند موفقیت های استقلال در تیم های پایه که آینده سازان باشگاه هستند، ادامه پیدا کند. باشگاه استقلال نیز به وجود چنین جوانهایی افتخار کرده و حمایت کامل خود را از آنها اعلام می نماید.

در ادامه تصاویر آخرین مسابقه و قهرمانی این تیم را ملاحظه می کنیم:

ام

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه