صحبت های مریم جهان نجاتی سرمربی تیم ملی جوانان بانوان ایران

صحبت های مریم جهان نجاتی سرمربی تیم ملی جوانان بانوان ایران 

بانوان جوان ایران که خود را برای رقابت های دور دوم مسابقات مقدماتی آسیا آماده میکردند ، راهی ویتنام شدند.

در گفت و گوی خبری ، مریم جهان نجاتی سرمربی تیم فوتبال جوانان بانوان که با تیم های ویتنام ، استرالیا و لبنان همگروه هستند، که دو تیم از این گروه صعود میکنند و اصلی ترین رقیب برای صعود را ویتنام خواند. وی افزود با آنالیز کامل از سه حریف خود به این مسابقات آمده ایم و تمامی فیلم های 3 ماه اخیر این تیم ها را پیدا کردیم و به بازیکنان نشان دادیم تا با سبک بازی این تیم ها آشنا شوند . همچنین بعد از مسابقه ما مقابل ویتنام، تیم های لبنان و استرالیا به مصاف هم می روند و میتوانیم آن مسابقه را همانجا آنالیز کنیم.

مریم جهان نجاتی در مورد وضعیت بازیکنان افزود :از نظر بدنی ، بدنسازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و آمادگی نسبی را برای مسابقات بدست آوردیم اما متاسفانه چند نفر از بازیکنان سرماخورده هستند و تیم پزشکی در تلاش هستند تا همه بازیکنان را به مسابقه برسانند.

سرمربی تیم ملی جوانان بانوان ایران در پایان خاطر نشان کرد:

امیدواریم بازیکنان بتوانند کارهای تاکتیکی که در تمرینات انجام داده ایم را به خوبی در زمین مسابقه اجرا کنند و بتوانیم گام نخست را در مقابل میزبان که سخت ترین رقیبمان است ، به خوبی برداریم.

لازم به ذکر است تیم ملی جوانان بانوان ایران در روز های شنبه ، دوشنبه و چهارشنبه مورخ 13 و 15 و 17 خرداد ماه به مصاف حریفان خود می رود .

برنامه بازی ها:

*روز شنبه مورخ 1402/03/13

ویتنام_ایران

ساعت 19:00 به وقت محلی

*روز دوشنبه مورخ 1402/03/15

ایران_استرالیا

ساعت 19:00 به وقت محلی

*روز چهارشنبه مورخ 1402/03/17

ایران_لبنان

ساعت 16:00 به وقت محلی

به امید موفقیت تیم ملی جوانان بانوان ایران در مسابقات پیش رو

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه